شبکه های اجتماعی:

نرم افزار صنعتی

خانه نرم افزار صنعتی

نرم افزار صنعتی

حسابداری صنعتی حوزه ای از حسابداری است که ما بین حسابداری مالی و حسابداری مدیریتی نقش ایفا می کند و به گونه ای پل ارتباطی بین این دو نیز می باشد.

امروزه شرکت های صنعتی با وجود تنش ها و سیاست های مختلفی که بقای یک شرکت را تهدید می کنند، نیاز اساسی به کنترل سود و زیان، کنترل بهای تمام شده محصول، تعیین و تغییر قیمت ها بر اساس بازار و … دارند تا در رقابت با دیگر شرکت ها بقایشان تداوم یابد.

مدل به روز و جامع نرم افزار صنعتی با استفاده از تکنیک های جدید نرم افزاری و آخرین نسخه های بانک اطلاعاتی پیاده سازی شده است. این نسخه از نرم افزار صنعتی علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و شکیل دارای سهولت در کاربری و انسجام امنیت اطلاعات بالا می باشد و برای انجام عملیات های سبک و سنگین تولید می توان از مدل جامع و قسمت حواله تبدیل نرم افزار صنعتی پایدار حساب استفاده کرد.

تیم پایدار حساب با ارائه نرم افزار حسابداری صنعتی پایدار حساب با ارائه خدمات متنوع و کارآمد در نظر دارد تا به شرکت های صنعتی کمک کند تا بهترین استراتژی ها را بر مبنای حسابداری صنعتی برای بقای خود اتخاذ کنند.

نرم-افزار-صنعتی

ویژگی های شاخص نرم افزار حسابداری صنعتی

گزارش گیری پیشرفته

گزارش گیری پیشرفته

به راحتی هر چه تمام گزارشهای مالی شما زیر دستان شماست تنها با یک کلیک

سیستم مشتریان و فروش

سیستم مشتریان و فروش

به راحتی مشتریان شاخص خود را بشناسید و فروشی استراتژیک داشته باشید

حسابداری یکپارچه

حسابداری یکپارچه

سیستم حسابداری یکپارچه به شما این اجازه را می دهد تا در کمترین زمان بهترین بهره وری را داشته باشید

ویژگی ها و امکانات نرم افزار حسابداری صنعتی

امکان آگاهی از سود و زیان
امکان ارزیابی و قیمت گذاری محصولات بر اساس بازار
ایجاد شرایط بهینه برای کنترل و کاهش هزینه ها
امکان محاسبه نقطه سر به سر برای تولید یک محصول
امکان تعیین قیمت تمام شده برای کالاهای تولیدی
ایجاد استراتژی برون سپاری ساخت براساس بر آورد هزینه ها
امکان تعریف روش های متفاوت برای تولید هر محصول
امکان برآورد و تعیین ظرفیت تولید
امکان تعریف شیفت بندی و گروه های کاری مجزا
امکان کپی کردن مراحل ساخت یک محصول برای محصول جدید
امکان تعریف یک برنامه تولید اختصاصی
امکان تنظیم و تغییر زمانبندی های تولید یک محصول
امکان تهیه گزارشات مرتبط جهت بهینه سازی تولید
امکان ثبت و بررسی میزان پیشرفت تولید محصولات
امکان ثبت و بررسی تولید محصول براساس شیفت های کاری و…

 

نرم افزار صنعتی پایدار حساب امکانات کار در شبکه را فراهم می کند و ثبت اطلاعات شرکت ها و موسسات بزرگ را نیز انجام می دهد.

این نرم افزار در مقایسه با نرم افزارهای صنعتی دیگر از امکانات بیشتری در قسمت تولید برخوردار می باشد.

در این نوع نرم افزار صنعتی به غیر از حواله تبدیل که در نرم افزار جامع وجود دارد امکان تعریف فرمول تولید نیز تعریف شده است. در فرمول تولید می توان برای تولید انبوه یک کالا، میزان اقلام مواد مصرفی را ثبت نمود و میزان محصولات تولیدی ناشی از آن را نیز ثبت کرد. و علاوه بر اینکه برنامه امکان ثبت درصد مصرف مواد در هر یک از محصولات را انجام می دهد، هزینه های سربار دستمزد و تولید مربوط به هر محصول را نیز اعلام می کند.

با داشتن اطلاعات فوق، نرم افزار پایدار حساب قیمت تمام شده هر محصول را محاسبه خواهد کرد.

استفاده از فرمول تولید آنجایی کاربرد بیشتر دارد که تولیدات به صورت انبوه بوده و چرخه اش به طور مداوم کار می کند. برای این منظور کاربر پایدار حساب به راحتی می تواند از حواله تولید نرم افزار استفاده کرده و در آن فرمول تولید مورد نظر را انتخاب و میزان تولید را مشخص می نماید.

نرم افزار صنعتی پایدار حساب به صورت خودکار با استفاده از فرمول تولید انتخاب شده، لیست مواد مصرفی و تولیدی را در حواله می نشاند و قیمت تمام شده محصول را محاسبه می کند. بیشترین کاربرد استفاده از حواله تبدیل در تولیداتی است که به صورت پروژه ای یا سفارشی هستند و هر خط تولید با خط تولید دیگر تفاوت دارد. به عنوان مثال: با توجه به سفارش مشتری ممکن است اجزا و مواد به کار برده شده در ساخت هر دیگ بخار شرکت با دیگ بخار دیگر متفاوت باشد.

 

خرید نرم افزار صنعتی